vzdělávací kurzKrizová intervence


Anotace kurzu

  • Zaměřuje se na krize a základní principy krizové intervence.
  • Zahrnuje praktické nácviky na modelových situacích a s reálnými kazuistikami.
  • Naučíte se základní terminologii, teoretický rámec krize, fáze krizového stavu, nároky na pracovníka pomáhající profese a možnosti delegování klienta.
  • Osvojíte si základní postupy vedení rozhovoru s klientem v krizi a praktický nácvik řešení krizových situací.
  • Zahrnuje témata vývojových krizí, krizí v rámci rodinného systému, sebepoškozování, domácího násilí, traumatu, posttraumatické stresové poruchy, krize a krizové intervence u klientů s poruchou osobnosti a psychickým onemocněním.
  • Projdete si základní postupy krizové intervence jako doprovázení v nemoci, smrti a umírání.

Lektor

Mgr. Gabriela Slaninová, Ph.D.

Cena kurzu pro 1 osobu

14 000 Kč

Číslo akreditace

A2022/1230-SP/PC 

Rozsah

50 vyučovacích hodin/6 dní 

Forma programu

prezenční 

Určeno pro

zaměstnance sociálních služeb  

Kritéria pro získání osvědčení

90% docházka + ústní zkouška (proběhne jako kolokvium s využitím modelové situace)

 

Vyberte si termín běhu

1. BĚH: 6.2., 13.2., 20.2., 27.2., 6.3., 13.3. 2025
PŘIHLÁŠKA ⟶

Kavčí Plácek 121,
Hradec Králové 500 03


2. BĚH: 15.5., 22.5., 29.5., 5.6., 9.6., 19.6. 2025
PŘIHLÁŠKA ⟶

Zborovské náměstí 2018,
Pardubice 530 02


3. BĚH: 9.10, 16.10., 23.10., 6.11., 13.11., 20.11. 2025
PŘIHLÁŠKA ⟶

Kavčí Plácek 121,
Hradec Králové 500 03


Zkušenosti účastníků z minulých kurzů:

„Lektorka byla skvělá, měla lidský přístup a dokázala nám vše vysvětlit srozumitelně. Byla vždy ochotná pomoci a odpovědět na naše otázky.“
„Naučila jsem se, jak rozlišit komunikaci v krizi a poradenství. To mi pomůže v práci s klienty, kteří procházejí krizí.“
„Kurz mi pomohl lépe porozumět krizi a jejím fázím. To mi umožní lépe pomoci klientům v krizi.“
„Na kurzu jsme se naučili řadu užitečných otázek, které můžeme použít při krizové intervenci. To nám pomůže lépe pochopit klienta a jeho potřeby.“
„Nácviky situací byly velmi přínosné. Pomohly nám lépe si osvojit získané znalosti a dovednosti.“
„Schéma provázení klienta krizí je velmi užitečným nástrojem. Pomáhá nám lépe orientovat se v krizové intervenci.“
„Sdílení zkušeností s ostatními účastníky kurzu bylo pro mě velmi přínosné. Naučila jsem se od nich mnoho nového.“