vzdělávací kurzCase management II – Case management v praxi 1.běh
7.4., 8.4.2025
9:00 – 16:00
Kavčí plácek 121,
Hradec Králové 500 03
Anotace kurzu
Cílem kurzu je nejen prohloubení teoretických znalostí a poznatků, ale i praktická aplikace do přímé práce s klienty. Ze strany účastníků se předpokládá základní teoretické znalosti a vhled do metody case managementu.
- Kurz navazuje na Case management I a prohlubuje teoretické znalosti i praktické dovednosti potřebné pro práci s klienty.
- Zaměřuje se na praktickou aplikaci metody case managementu do přímé práce, včetně technik vyjednávání a strategií pro deeskalaci konfliktu.
- Účastníci si prostřednictvím cvičení a sebezkušenosti zmapují své silné stránky, oblasti růstu a způsoby reakce v klíčových situacích.
- Důraz je kladen na posílení komunikačních dovedností a práci nejen s klientem, ale i s jeho prostředím.
- Dvoudenní kurz vedený zkušenými lektory zakončí závěrečné kolokvium, které ověří získané znalosti a dovednosti.
Lektor
kurz učí vždy 2 lektoři (vedoucí našich středisek)
Cena kurzu pro 1 osobu
4 000 Kč
Číslo akreditace
A2023/1050-SP/PC
Rozsah
16 vyučovacích hodin/2 dny
Forma programu
prezenční
Určeno pro
zaměstnance sociálních služeb
Kritéria pro získání osvědčení
90% docházka + kolokvium
Přihláška na kurz
Kapacita kurzu je 4 osob.
Zbývá volných míst.
idprispevku |
---|
1348 |
1348 |
1348 |
1348 |
1348 |
1504 |
1504 |
1504 |
1504 |
1504 |
1504 |
1504 |
1504 |
1504 |
1504 |
1504 |
1504 |
1504 |
1504 |
1504 |
1504 |
1504 |
1504 |
1504 |
1504 |
1504 |
1504 |
1504 |
1504 |
1504 |
1504 |
1504 |
1504 |
1504 |
1504 |
1504 |
1504 |
1504 |
1504 |
1504 |
1504 |
1504 |
1504 |
1504 |
1504 |
1546 |
1546 |
1546 |
1546 |
1546 |
1348 |
1546 |
1546 |
1546 |
1546 |
1546 |
1546 |
1546 |
1546 |
1546 |
1546 |
1546 |
1546 |
1546 |
1546 |
1619 |
1614 |
1713 |
1713 |
1713 |
1697 |
1713 |
1693 |
1693 |
1693 |
1697 |
1706 |
1693 |
1693 |
1689 |
1685 |
1685 |
1697 |
1689 |
1693 |
1689 |
1693 |
1693 |
1697 |
1693 |
1693 |
1689 |
1685 |
1685 |
1693 |
1689 |
1697 |
1693 |
1697 |
1697 |
1693 |
1693 |
1693 |
1706 |
1689 |
1697 |
1689 |
1693 |
1689 |
1693 |
1697 |
1697 |
1689 |
1693 |
1685 |
1706 |
1713 |
1685 |
1713 |
1713 |
1693 |
1689 |
1685 |
1685 |
1685 |
1697 |
1697 |
1689 |
1713 |
1689 |
1693 |
1689 |
1685 |
1713 |
1689 |
1713 |
1685 |
1706 |
1685 |
1706 |
1689 |
1905 |
1693 |
1706 |
1689 |
1706 |
1706 |
1905 |
1905 |
1905 |
1905 |
1706 |
1706 |
1706 |
1706 |
1706 |
1706 |
1706 |
1706 |
1892 |
1706 |
1706 |
1905 |
1706 |
1905 |
1706 |
1905 |
1706 |
1706 |
2452 |
2452 |
2452 |
2473 |
2473 |
2470 |
2470 |
2473 |
2473 |
2470 |
1905 |
1905 |
2466 |
2452 |
2466 |
2466 |
2456 |
2473 |
2473 |
2473 |
2456 |
2470 |
2466 |
2900 |
2900 |
2900 |
3355 |
Zkušenosti účastníků z minulých kurzů:
„Dozvěděla jsem se spoustu věcí, které jsem buď nevědomky používala a nebo mě inspirovaly k dalšímu vzdělávání.“
„Odnáším si zajímavé vhledy a náhledy na konflikty a na zátěžové situace. Člověk se ukotvil v tom, co dělá.“
„Nečekala jsem takto prakticky zaměřený kurz a bylo to velmi přínosné – očekávání více než naplněna.“
„Na kurz se mi moc nechtělo, protože jsem věděla, že kurz bude praktický – ale překvapilo mě, jak mě nakonec modelové situace a aktivity vtáhly.„
„Díky rolím jsem se naučila lépe naslouchat.
„Líbil se mi test, jaká jsem v týmu – uvědomění si toho, jakou roli v týmu zastávám a že to na mě sedí.“