vzdělávací kurzCase management II – Case management v praxi
Cílem kurzu je nejen prohloubení teoretických znalostí a poznatků, ale i praktická aplikace do přímé práce s klienty. Ze strany účastníků se předpokládá základní teoretické znalosti a vhled do metody case managementu.
Anotace kurzu
- Kurz navazuje na Case management I a prohlubuje teoretické znalosti i praktické dovednosti potřebné pro práci s klienty.
- Zaměřuje se na praktickou aplikaci metody case managementu do přímé práce, včetně technik vyjednávání a strategií pro deeskalaci konfliktu.
- Účastníci si prostřednictvím cvičení a sebezkušenosti zmapují své silné stránky, oblasti růstu a způsoby reakce v klíčových situacích.
- Důraz je kladen na posílení komunikačních dovedností a práci nejen s klientem, ale i s jeho prostředím.
- Dvoudenní kurz vedený zkušenými lektory zakončí závěrečné kolokvium, které ověří získané znalosti a dovednosti.
Lektor
kurz učí vždy 2 lektoři (vedoucí našich středisek)
Cena kurzu pro 1 osobu
4 000 Kč
Číslo akreditace
A2023/1050-SP/PC
Rozsah
16 vyučovacích hodin/2 dny
Forma programu
prezenční
Určeno pro
zaměstnance sociálních služeb
Kritéria pro získání osvědčení
90% docházka + kolokvium
Vyberte si termín běhu
1. BĚH: 7.4., 8.4. 2025
PŘIHLÁŠKA ⟶
Kavčí Plácek 121,
Hradec Králové 500 03
2. BĚH: 1.12., 2.12. 2025
PŘIHLÁŠKA ⟶
Zborovské náměstí 2018,
Pardubice 530 02
Zkušenosti účastníků z minulých kurzů:
„Dozvěděla jsem se spoustu věcí, které jsem buď nevědomky používala a nebo mě inspirovaly k dalšímu vzdělávání.“
„Odnáším si zajímavé vhledy a náhledy na konflikty a na zátěžové situace. Člověk se ukotvil v tom, co dělá.“
„Nečekala jsem takto prakticky zaměřený kurz a bylo to velmi přínosné – očekávání více než naplněna.“
„Na kurz se mi moc nechtělo, protože jsem věděla, že kurz bude praktický – ale překvapilo mě, jak mě nakonec modelové situace a aktivity vtáhly.„
„Díky rolím jsem se naučila lépe naslouchat.
„Líbil se mi test, jaká jsem v týmu – uvědomění si toho, jakou roli v týmu zastávám a že to na mě sedí.“