vzdělávací kurzKrizová intervence 3. běh
9.10, 16.10., 23.10., 6.11., 13.11., 20.11.2025
9:00 – 16:00
Kavčí plácek 121,
Hradec Králové 500 03
Anotace kurzu
- Zaměřuje se na krize a základní principy krizové intervence.
- Zahrnuje praktické nácviky na modelových situacích a s reálnými kazuistikami.
- Naučíte se základní terminologii, teoretický rámec krize, fáze krizového stavu, nároky na pracovníka pomáhající profese a možnosti delegování klienta.
- Osvojíte si základní postupy vedení rozhovoru s klientem v krizi a praktický nácvik řešení krizových situací.
- Zahrnuje témata vývojových krizí, krizí v rámci rodinného systému, sebepoškozování, domácího násilí, traumatu, posttraumatické stresové poruchy, krize a krizové intervence u klientů s poruchou osobnosti a psychickým onemocněním.
- Projdete si základní postupy krizové intervence jako doprovázení v nemoci, smrti a umírání.
Lektor
Mgr. Gabriela Slaninová, Ph.D.
Cena kurzu pro 1 osobu
14 000 Kč
Číslo akreditace
A2022/1230-SP/PC
Rozsah
50 vyučovacích hodin/6 dní
Forma programu
prezenční
Určeno pro
zaměstnance sociálních služeb
Kritéria pro získání osvědčení
90% docházka + ústní zkouška (proběhne jako kolokvium s využitím modelové situace)
Přihláška na kurz
Kapacita kurzu je 4 osob.
Zbývá volných míst.
idprispevku |
---|
1348 |
1348 |
1348 |
1348 |
1348 |
1504 |
1504 |
1504 |
1504 |
1504 |
1504 |
1504 |
1504 |
1504 |
1504 |
1504 |
1504 |
1504 |
1504 |
1504 |
1504 |
1504 |
1504 |
1504 |
1504 |
1504 |
1504 |
1504 |
1504 |
1504 |
1504 |
1504 |
1504 |
1504 |
1504 |
1504 |
1504 |
1504 |
1504 |
1504 |
1504 |
1504 |
1504 |
1504 |
1504 |
1546 |
1546 |
1546 |
1546 |
1546 |
1348 |
1546 |
1546 |
1546 |
1546 |
1546 |
1546 |
1546 |
1546 |
1546 |
1546 |
1546 |
1546 |
1546 |
1546 |
1619 |
1614 |
1713 |
1713 |
1713 |
1697 |
1713 |
1693 |
1693 |
1693 |
1697 |
1706 |
1693 |
1693 |
1689 |
1685 |
1685 |
1697 |
1689 |
1693 |
1689 |
1693 |
1693 |
1697 |
1693 |
1693 |
1689 |
1685 |
1685 |
1693 |
1689 |
1697 |
1693 |
1697 |
1697 |
1693 |
1693 |
1693 |
1706 |
1689 |
1697 |
1689 |
1693 |
1689 |
1693 |
1697 |
1697 |
1689 |
1693 |
1685 |
1706 |
1713 |
1685 |
1713 |
1713 |
1693 |
1689 |
1685 |
1685 |
1685 |
1697 |
1697 |
1689 |
1713 |
1689 |
1693 |
1689 |
1685 |
1713 |
1689 |
1713 |
1685 |
1706 |
1685 |
1706 |
1689 |
1905 |
1693 |
1706 |
1689 |
1706 |
1706 |
1905 |
1905 |
1905 |
1905 |
1706 |
1706 |
1706 |
1706 |
1706 |
1706 |
1706 |
1706 |
1892 |
1706 |
1706 |
1905 |
1706 |
1905 |
1706 |
1905 |
1706 |
1706 |
2452 |
2452 |
2452 |
2473 |
2473 |
2470 |
2470 |
2473 |
2473 |
2470 |
1905 |
1905 |
2466 |
2452 |
2466 |
2466 |
2456 |
2473 |
2473 |
2473 |
2456 |
2470 |
2466 |
2900 |
2900 |
2900 |
3355 |
Zkušenosti účastníků z minulých kurzů:
„Lektorka byla skvělá, měla lidský přístup a dokázala nám vše vysvětlit srozumitelně. Byla vždy ochotná pomoci a odpovědět na naše otázky.“
„Naučila jsem se, jak rozlišit komunikaci v krizi a poradenství. To mi pomůže v práci s klienty, kteří procházejí krizí.“
„Kurz mi pomohl lépe porozumět krizi a jejím fázím. To mi umožní lépe pomoci klientům v krizi.“
„Na kurzu jsme se naučili řadu užitečných otázek, které můžeme použít při krizové intervenci. To nám pomůže lépe pochopit klienta a jeho potřeby.“
„Nácviky situací byly velmi přínosné. Pomohly nám lépe si osvojit získané znalosti a dovednosti.“
„Schéma provázení klienta krizí je velmi užitečným nástrojem. Pomáhá nám lépe orientovat se v krizové intervenci.“
„Sdílení zkušeností s ostatními účastníky kurzu bylo pro mě velmi přínosné. Naučila jsem se od nich mnoho nového.“